Sunday, November 14, 2010

~attention please~

hye!! hehe ari ni nak kongsi sikit pasal citer yg aku bru tgk ni.. tp mybe korang da tgk kot.. haha almaklum la, aku ni lmbat sikit tgk movie2 nih.. sebb bz. xde mase nk tgk. tp kat sini serius aku nk ckp.. citer ni best!! cm citer awan dania.. tp aku rase ni lagi best kot.. citer die pasal sorang gurl ni yg agak tom sikit, tp cool jak.. hahahha lepas ni aku nk tgk citert korea lak.. hahah nt aku post.. sape2 yg x tengok agi citer nih.. sile2kan tgk erk!! klu nk copy, aku ade..heheh best2!! gambateh!!

4 comments:

  1. hahaha..aku x abes tngok lgi cite ni dri ri 2..hik3..

    ReplyDelete
  2. bukan macam awan dania, awan dania yg macam cite ni. awan dania tiru cite ni, tu yg dulu masa baru2 masuk astro kena kutuk sebab meniru. btw, sila enjoy sebab drama ni memang best. :)

    ReplyDelete
  3. best ke el?? ari 2 aku ada gak tgk2 si rere tgk citer nie..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails